tisdag 6 januari 2009

jag vet att jag är bäst på att uppdatera min blogg !
nej men jag ska skärpa mig, inte för att det är någon som läser ändå men, aja.

tänkte berätta lite om den senaste tiden.
ja det har ju varit jul och den firade jag med min mamma, syster, mormor, leif och min moster angelica. mormor kom senare men det har inte så stor betydelse. först så kollade vi självklart på kalle anka, ett måste. sen så åt vi och myste lite. sen kom mormor, och sen kom lucas och då öppnade vi julklappar. jag blev vääldigt nöjd över sakerna jag fick.

sen har det ju varit nyå också, satt nu är det ju liksom 2009. men på nyårsafton så åt jag, line, andrea och hilma middag hemma hos mig. vi gjorde det enkelt och lagade tacos ! haha sen så diskade vi och fixade oss sen kom det massa folk. vi sjung singstar, lekte lite och sådär. sen vid 11 åkte vi ner till hamnen. vi kom dit ganska tidigt så det var inte så mycket folk där då men sen blev det packat. sen precis på tolv-slaget så blev himlen färgad av alla fyrverkerier. helt fantastikt egentligen. sen efter ungefär tio minuter var pang-panget slut och vi gick upp mot Max, men det var mil kö så jag och lucas gick till navet. vi skulle åka hem för vi frös. sen när vi kom hem städade vi och sen så la vi oss under det vama täcket och sov.

sen har det inte hänt så mycket mer, förutom att jag har beställ löshår, hårförlängning i mitt hjärta! sen så böjar vi i skolan imorgon onsdag (idag, kl: 00:13) kommer bli rätt skönt endå. men längtar grymt mycket till sommarlovet.

och bara för att nämna det, så idag(onsdag) är det 111 dagar kvar tills jag och lucas har varit tillsammans ett år. är det inte fruktansvärt underbart!?

jaja, det finns väl inte så mycket mer att säga. men jag ska skärpa mig.

pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser! :D