torsdag 26 februari 2009

blää

ja, nu sitter jag hemma och har nyss kommit hem från skolan. Dagen har varit rätt dryg men klarade mig igenom den. Det var kyckling med klyftpotatis idag som lunch. och för första gången sen vi började så hade dom grillkrydd! jag fick typ chock :oo! grymt gott.

Ikväll kommer lucas. så tråkigt som det är så ska han till fjällen imorn och kommer hem på söndag. bara för att nämna det så har vi varit tillsammans 10 månader på lördag och den jäkeln är ej hemma då det bli ju kul !! men han ska nog få ge igen för det ! MAHAHA. och jag kan inte sluta oroa mig för han, för som alla vet är han lite oförsiktig. så jag hoppas för livet att det inte händer nåt. men skulle inte bli förvånad. men om det gör det så bryter jag ihop. när han blev påkörd i sommras trodde jag världen gick sönder. så.. aja. hoppas han får kul :).

ja han kommer ju sen så då får jag väl ta vara på tiden som jag har nu innan helgen !! hihiihihihihi (a).

men nu ska jag skriva lite engelska, hade en uppgift som jag inte hade gjort klar. kuuul !

puss

Inga kommentarer: