tisdag 24 februari 2009

bloggabloggablogga

jaa, här sitter jag och har grymt tråkigt. skulle behöva plugga som vanligt menmen.

kan ju kanske berätta lite om idag. Jag klev upp och fixade mig sen åkte jag till skolan.
vi hade naturkunskap. sen blev det rast och jag och line gick och köpte semlor eftersom att det är fettisdagen idag :D! mihi. sen satt vi och tjocka dom.
sen hade vi mer natur. sen så gick vi på lunch, det var pasta och skinksås. gooott.
sen hade vi idrott och då gymmade vi och sen spelade vi mattrugby. det var lätt as kul ! haha. sen åkta jag hem och lekte lite med cassbasse. han har typ fethets. lika bra. sen åt jag och linda korv med bröd. värsta fet middan vettu.
sen nu så sitter jag här och dör typ. Nej men sen ska jag iallafall på träning. och efter det ska jag till lucas!!! WIIIE

har inte så mycket mer att berätta! hihiw, såå ja!

puss

Inga kommentarer: