tisdag 20 januari 2009

Igår när line var hos mig så gick vi ut och fotade, i snön, mitt i natten (nästan). rätt nice, eller jaa. haha. jag visste inte att jag var så läskig :O ! haha seriöst blir fan rädd för mig själv nu när jag tittar mig i spegeln. lite smått creepy.

men iallafall, idag har varit en sämst dag. Först på morgonen så hade vi läxförhör på grundämnen i naturvetenskapen mer Pärii. sämst. Sen så skulle vi ha idrott så alla hade med sig kläder men sen när vi kommer på skolan så säger Pärii att det inte är nogon idrott för alla lärare skulle typ på möte. Sen så åt vi lunch, typ äckel potatis med go fisk. Sen så gick jag och line tillbaka till klassrummet för att vara lite nörd. Nej men då kommer Cicci och säger att vi inte få sitta där för det måste vara tomma lokaler när dom skulle visa runt eller vad hon skulle göra. Då fick vi sätta oss utanför i sofforna och då spelade vi lite Step. Sen så spelade vi lite pingis. Sen gick vi hem. Och uppepå allt de där så är det det sämsta vädret också.

Det ända som inte är sämst är att jag mår bra och att jag är kärare än någonsin!
puss (på lucas linder)
Några bilder från fotandet med Line

Inga kommentarer: