torsdag 22 januari 2009

aha

hejsan hoppsan.

Idag så har det inte hänt mycket. Dagen började med att jag klev upp, försökte få upp lucas ur sängen (tog en stund). Gjorde mig klar och vi gick till bussen. Sen engelska, tittade på Braveheart, Line pillade i mitt hår. Mmmh, as skönt så jag somnade. Sen hade vi bajsPärii och line och jag jobbade lite grann. Sen kom jag hem, Linda ville fota lite till hennes projekt till skolan som ska vara klart i april.. haha. så vi gjorde det.


Vi fixade smink, och hår å alltihopa. sen så bar det iväg. Det jag hon vill visa med detta projekt är att ""emosar"" inte alltid måste vara deppig och allt det där som alla säger. Så hon ska ta två olika sorters bilder, ena när man visar det folk säger och den andra när man mår bra fast man ser ut sådär. Tror att det var nåt sånt iallafall. Ja så vi tog lite bilder. sen tog jag lite på linda också! det var rätt kul.




Ja och imorn så blir det tråkig dag tror jag. Eller vi har webbdesign och det är ganska kul. Sen ska jag nog vara med lulle. hihihihi!! det var ju kanske dårå allt för mig.

puss

Inga kommentarer: