onsdag 4 februari 2009

egentligen är det kanske irriterande med blogg. mahaa. jag glömmer den jämt, sen är det säkert ingen som läser den så vad är det till för nytta. Jag skriver ändå typ inget intressant :oo!

men aja, jag kan ju skirva för att jag inte har nåt att göra ibland.
Så just nu sitter jag i sängen med lucas. jag måste plugga som ett mongo, har största naturvetenskaps provet imorn :O! skit jååbigt ! Och idag hade jag redovisning på svenskan, skulle göra en powerpoint-presentation. Min lärare sa att jag var bra för att jag hade mycket bilder och att dom var privata. Hon tyckte att jag bjöd på mig själv :). Men hon sa att det var dåligt att jag hade tuggummi i munne och att jag mummlade och fnissade x))! hihi. men stolt över mig själv ! Sen efter lunch idag så hade vi webbdesign och då skulle vi jobba med vårat DVD-omslag och mitt är nästan klart! ska bara skriva kort om filmens handling och jag ska lägga dit rubriken. Sen i mediekunskapen så ska vi göra en filmtrailer till samma film, det ska bli kul. Ja sen har det väl inte hänt så mycket idag förutom att jag och line var på hemköp idag och köpte varsitt rör med kakor. ett stort och billgt fårn "eldorado" mahahahha. AS GOTT :D! åt inte upp hela då btw. men ändå.

Nu tänkte jag kanske sätta mig och plugga till provet och se om jag kan någonting. Sen ska jag och lucas gå ut med lilla Casse :)) ! myse. Sen blire väll film och mysipys xp.

ps. jag har haft sviiiin ont i tungan nu i två dar. as konstigt. det har kännts som små blossor överallt som man får om man biter sig. wierd. aja känns bättre idag :)! hha yeey. ds.

puss

Inga kommentarer: