måndag 16 februari 2009

jahejsan.
nu är det såhär att jag är typ sjuk igen, är jäääätte täppt i näsan och hosta som en gris. och ja hua. men ingen har ju dött av det men ändå. Idag på skolan så gick jag och köpte choklad sen när jag kom tillbaka till klassrummet så råkade jag lägga den bredvid fläkten och där blir det ju varmt så när jag tänkte öppna den så hade hela chokladkakan smält. haha och nu är den alldeles ,krokig xd ! hihiw. jag sitter och äter apelsin också, tillsammans med chokladen!!

Jag skulle verkligen behöva plugga lite, har ganska mycket som behöver göras. men det är ju jobbigt ;/ men ska försöka! Och bara för informationen så ska jag till paradisbadet på onsdag, friluftsdag med skolan. det ska bli kung de. haha och på lördag så ska jag nog till backen med andrea och linnea. det ska bli skojskojskoj :). för dom som nu läser så hoppas jag ändå att det är kul att läsa det dryga som jag skriver. men aja.

puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

vill med åka till paradisbadet :o

Anonym sa...

Hej :D