torsdag 12 februari 2009

jävla helvetes dag!

tänka berätta lite om denna dag som har varit ett helvete (:

Det började med att imorse så han jag ock lucas nästan inte ens kliva upp förns vi var tvungen att skynda till bussen. När vi kom dit så hade 3.an gått så vi fick ta 4.an. och när jag skulle trycka kortet så funkade det inte och busschaffören sa att det var spärrat (jag har lånat ett gymnasiekort av Saga för hon hade två). så jag fick åka ner till stan då. Sen kom jag på skolan och vi har engelska. tråkigaste uppgiften i världen som vi ska ha prov på. Sen på lunchen lånade jag min systers busskort så jag kunde åka hem till hunden så han fick mat och prommis. Jag hann själv inte äta någon lunch (hann inte äta frukost fördendelen heller) sen fick jag ta halv 1 bussen så jag kom sent till naturvetenskapen. och då skulle vi vara klar med vetenskapsnubbarna. jag är klar men jag måste fixa texten lite. så jag hade inte lämnat in den. ja sen så skulle vi repa och då så hann vi bara repa i typ 10 minuter för nån snubbe från frankrike eller spanien skulle komma dit. så eftersom jag inte hade något busskort (eftersom mitt andra vanliga är stulet!!!!!) så fick jag gå hela vägen hem. typ det kallaste i världen var det.

så nu har jag ätit 4 rostade mackor till middag. och jag har hosta som en gris, ont i fötterna, ont i nacken, ont i öronen och ont i låren. känns typ som om hela min kropp är is innuti. sköööönt.

puss på den här dan säger jag bara !

1 kommentar:

Anonym sa...

men lilla vännen då :(