måndag 21 september 2009

idag så har jag, line, marcus, emil och jonte spelat in film, inte klar än men nästan. Vi var ute och filmade i sex timmar men hann ändå inte klart, lite drygt. Imorgon ska vi filma det sisat så vi kan klippa den och sådär så vi blir färdig och kan redovisa på fredag eller måndag.

Nu har jag nyss ätit middag, varmkorv blev det x). Det var rätt gott. Sitter nu på rummet och lyssnar på musik, Hannah Montana the Movie soundtrack. Filmen äger, så den tycker jag att ni ska se. Tänkte sitta här och mysa resten av kvällen. Imorgon blir det historia på skolan på morgonen sen blir det filma. Sen ska jag hem och då blir det att dra på squashen och träna livet ur mig. ska bli grymt skönt.

Jag fyller även år inte nu på fredag men nästa :d det är ju roligt, eller kanske inte. 17 är en rätt värdelös ålder att fylla. händer inte ett skit haha. Efter jag har fyllt år så ska jag köpa hårförlängning för jag HATAR att ha kort hår. Sen om jag får presentkort av mami så ska jag tatuera mig. Tänkte lägga upp lite bilder här så tycker jag att ni ska kommentera och säga vilken jag ska välja. (har ritat dom själv)

fjäril




trollslända



älva

Inga kommentarer: