fredag 25 september 2009

idag så har det varit en rätt mysig dag, först på skolan så hade vi fredagsfika med mongomange. Sen så var det lite redovisning av filmerna alla har gjort. grymt kul att titta på :)! Sen så gick line och jag på stan en sväng för att jag skulle kolla om det fanns en jacka här i stan på Hm för den fanns i Birsta. Den fanns ju inte hör såklart.

Sen så gick vi på kulturmagasinet, på bibloteket för line skulle låna en bok. Det är fan as mysigt där ju :oo. Sen kom lilla papi och hämtade mig. Så for vi dit. åt lite mat och sådär. lite mysigt.

Pratade med mamma också, dom var i birsta och då hade mamma köpt jackan till mig <3333.>
Sen hemma hos pappa så spelade jag, rasmus, ricky och susanne fia med knuff. Skit länge sen man spelade det ju. skit kul, men jag förlorade stort första gången, suger på det. men sen andra gången så drog jag om alla och vann xp. Sen så spelade jag och ricky lite tv-spel. awsome!


Sen skulle jag gå till bussen och åka till lucas och jag trodde att dom gick kvart över, men då sa han att dom gick kvart i så jag gicm i från pappa vid fem över halv. pappa följde med mig till bussen och vi sprang som nå jäkla dårar. Vi läju ha sett helt sjuka ut. Pappa tog min dataväska och tor mimmi (hunden) haha så prang vi hela vägen från mjösund till bommen på fem minuter. lite andfådd kan jag säga. hua..


Så nu sitter jag hos lucas och myser. Vi har ätit kladdkaka och sätt på idol. Och nästa vecka fyller jag år och då åker min pappa till Egypten i två veckor -.- blä på han! Jag hoppas jag verkligen får väskan jag vill ha av någon (A)!!!!! VILL HA DEN. skulle bli kung till nyjackan kan jag lova.


Nej nu ska jag farma lite och så på facebook, hahaha.


Puss

Inga kommentarer: