måndag 28 september 2009

nu blire lite story om helgen, i lördags så var jag med sandra. Vi gjorde inte så mycket vi satt hemma och så. så var med med marcus oh emil en stund. sen när vi skulle hem så gick vi till den nya espan och träffade sandra granne och sandras kusin. Vi såg hur många som helst som var lika gammal som os som var där inne. sandras granne sa att vi skulle testa, för dom tog inte lägg på nån nästan. men vi kände inte för det x) haha. sen åkte vi hem och kikade på film. sen dagen efter så klev vi upp och drog på ica och köpte ostkrokar och pizzasallad och åt det som frukost. Sen´drog sandra hem vid fyra. sen så skulle mamma, jag och syrra käka. jag ville ha pizzasallad så vi beställde mat från vera. lida käkade pizza mamma åt pasta och jag var nyttig och åt skinksallad. och pizzasallad förstås ;). sen så kikade jag på typ världens bästa film, världarnas krig. as bra. Sen gick jag och la mig. kunde inte sova på en stund menmen.

sen nu så sitter jag på sklan och klockan två så ska vi ha redovisning på filmen vi har gjort. våran läju vara bäst, haha nej men ändå. Sen så ska jag och lulle nog på birsta en stund och sen hem til mig tror jag ! blir ju lite mys.

nej men nu blire snart redovisning. så kommer nog sen :D.

Puss

Inga kommentarer: