onsdag 30 september 2009

idag så hade vi sovmorgon till halv 1. det var super skönt. Sen hade vi historia rätt drygt. sen när jag åkte hem så käkade jag lite sen så bakade jag och mamma. Vi bakade bregottkakor och drömmar. Bregottkakor låter inte så gott, det är typ bara bregottmör i dom och typ socker men dom är super goda. Sen så har jag bara suttit här och försökt att plugga, men jag fattar typ ingenting -.- sen har jag sätt idol också. erik är typ <-----såhär-----> bra !!

Plus att jag fick brev från tandkirurgen idag. Ska dit nästa torsdag 8/10. Där stog det var dom ska göra med mig. Dom ska ge mig bedövning, ska icke bli sövd :o. Ska dra mjölktänderna och dom tänderna som ska vara där egentligen växer ju bakåt så dom sticker snart ut genom gommen. Så dom ska skära upp gommen och sätta fast någon slags ståltråd på dom och grejjer. Sen vet jag inte när jag får tändställning om jag ens ska få det. Men jag får inte äta eller dricka mjölk 3 timmar innan så blir ingen frukost. eller jag får dricka vatten och juice. sen efter operationen får jag inte äta på typ 3 timmar heller. och jag måste bara äta typ fil. sen om det börjar att blöda får jag nite skölja munnen :o. måste ta en kompress typ. sjukt drygt :p. fick typ hjärtklappning idag när jag läste det :O!!! kommer säkert vara jätte mysigt att bara vara bedövad när dom skär och håller på.

Nej, nu tänkte jag borsta lite tänder mysa ner i sängen och ringa till lucas. såå godnatt då.

Puss

Inga kommentarer: